четверг, декабря 11, 2014

Розпорядок дня великих письменників

   Для всіх людей кількість годин у добі однакова. Однак, якщо подивитися на досягнення великих письменників, то здається, що це не зовсім так. За своє життя вони встигають значно більше  інших.
  Пропонуємо познайомитися з розпорядком дня знаменитих письменників і дізнатися, як вони встигали створювати свої безсмертні твори.


   Ернест Хемінгуей. «Якщо хочеш бути письменником - пиши», - таку пораду давав відомий американський письменник початковцями слова і сам дотримувався цього правила. Все своє доросле життя він вставав з першим ранковим променем і відразу ж починав писати, щоб ніщо його не відволікало. Хемінгуей говорив,  що пише до моменту, поки ще є енергія, та поки він знає, про що писати далі. Коли закінчував роботу, йшов гуляти або зустрічався з друзями. Навіть, ставши відомим письменником і Нобелівським лауреатом, він продовжував старанно працювати. Після смерті письменника його дружина виявила  у нього в столі більше трьохсот чернеток для коротких оповідань і один незакінчений роман.

   Рей Бредбері. Знаменитий фантаст володів рідкісним даром використовувати кожну вільну хвилину для роботи. «Ледве я встигаю схопитися на ноги, головна пристрасть мого життя несе мене до друкарської машинки. Я сідаю за стіл і пишу, поки не з'явиться необхідність снідати ... Я можу працювати де завгодно: пишу в спальнях і вітальнях. Коли я жив з батьками в маленькому будинку у Лос-Анджелесі, я сідав за друкарську машинку в їдальні і писав, навіть коли радіо було включено на повну гучність, а мама, тато і брат не замовкали ні на хвилину», -  так говорив він в одному з інтерв'ю. Без сумніву, письменник не витрачав даремно ні хвилини, тому, напевно, і став одним із найплідніших письменників нашого часу.

   Генрі Міллер. Відомий американський письменник створив свій творчий розпорядок дня, дотримання якого допомагало йому писати книги. Вранці він сортував те, що було написано напередодні. В день старанно працював над певною частиною матеріалу, ні на що не відволікаючись. Вечір виділяв для зустрічі з друзями, читання книг і прогулянок. Писав, якщо був настрій.

   Харукі Муракамі. Відомий японський письменник дуже чітко планує свій день і завжди дотримується цього плану. Під час роботи над книгою він встає о 4-ої ранку і працює без зупинки п'ять або шість годин. Потім пробігає 10 кілометрів і пропливає 1500 метрів, лягає спати у 9 вечора. Так він проводить щодня без винятку. «Я гіпнотизую себе сам, щоб досягти особливого стану розуму», - каже письменник.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий