среда, ноября 18, 2015

Як заманити чоловіка до бібліотеки

Щороку 8 Березня на честь Міжнародного жіночого дня у всьому світі вшановують жінок різного віку. Виявляється, у чоловіків  є аналогічне свято - 19 листопада всіх представників чоловічої статі можна привітати з Міжнародним чоловічим днем.
Ми теж хочемо приєднатися до цих привітань і пропонуємо кілька порад про те, як заманити чоловіка до ... бібліотеки. Ні для кого не є секретом, що у бібліотеці зустріти чоловіка - велика рідкість. Чоловіки, як це прийнято говорити, зайняті більш важливими справами. Так, і за статистикою, серед читаючих людей більшість становлять жінки.
     У наших жартівливих порадах (хоча, кажуть, у кожному жарті є частка правди) можна дізнатися, де «відловлювати» молодого чоловіка  і що треба говорить, щоб залучати його до бібліотеки. Отже, виходимо на полювання!


У громадському транспорті:
- (якщо у нього в руках книга) А ви цю книгу в бібліотеці брали? Я теж там була.
- А ви не підкажете, на якій зупинці потрібно виходити, щоб пройти до бібліотеки? А вам не по дорозі? Може, проводите?



У кафе, барі, клубі:
- Пробачте, у вас випадково  не знайдеться цитрамону? Тут так шумно, голова розболілася. Весь день провела в бібліотеці - готуюся до конференції. Там дуже тихо і комфортно, ніщо не відволікає.
    - А ви не знаєте, тут поблизу є бібліотека? Тільки що згадала: мені терміново потрібно статтю відправити на e-mail.
На вулиці:
- Вибачте, ви не могли б мене сфотографувати? Я тільки що була в бібліотеці і стільки цікавого прочитала про цей пам'ятник.
- Ви не знаходили тут читацький квиток? Він тільки що був у мене в руках, допоможіть, будь ласка. Мені терміново потрібно до бібліотеки, я тільки вчора записалася. Ви мене не проводите, а то мені одній дуже соромно зізнатися, що я його втратила.
    - (якщо у нього в руках книга) Ви теж любите цього автора? Я нещодавно була у бібліотеці, там велика виставка книг цього письменника і, кажуть, є найостанніша.

У книжковому магазині:
-  Ви випадково не читали цю книгу? Я нещодавно працюю в бібліотеці, готую виставку літературних новинок. У нас це майже все є, тільки я розгубилася - не знаю, що ставити, щоб читачам сподобалося. Може, зайдете - допоможете.



У зоомагазині:
- Була нещодавно в бібліотеці, а там виставка книг про акваріумних риб. Там стільки написано, як доглядати за акваріумом! А там ще є книги про рідкісні види риб, папуг, хом'яків ...

Ну ось, на перший час фраз вистачить. Хто прийде - добре, виставку йому покажете, екскурсію проведете та ін. А хто не прийде - принаймні, буде знати, що в місті є бібліотека.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий