пятница, ноября 15, 2013

Найкоротші та зворушливі оповідання у світі

«Стислість - сестра таланту» - стверджують письменники. До визнаних майстрів цього «малоформатного» жанру  відносяться автори, чиї оповідання за обсягом не перевищують 55-ті слів. Хоча кожне з цих оповідань - це  справжня історія, що зворушила до глибини душі мільйони людей по всьому світу.
Пропонуємо вам у цьому переконатися.

 Джейн Орвіс «Вікно».
 З тих пір, як Риту жорстоко вбили, Картер сидить біля вікна.
 Ніякого телевізора, читання, листування. Його життя - те, що видно через занавіски.
 Йому плювати, хто приносить їжу, платить за рахунками, він не покидає кімнати.
 Його життя - фізкультурники, які пробігають, зміна пір року, проїжджаючі автомобілі, привид Рити.
 Картер не розуміє, що в оббитих повстю палатах немає вікон.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Брайан Ньюелл  «Чого хоче диявол».
Два хлопчики стояли і дивилися, як сатана повільно йде геть. Блиск його гіпнотичних очей все ще туманив їхні голови.
- Слухай, чого він від тебе хотів?
- Мою душу. А від тебе?
- Монетку для телефону-автомата. Йому терміново треба було подзвонити.
- Хочеш, підемо поїмо?
- Хочу, але у мене тепер зовсім немає грошей.
- Нічого страшного. У мене повно.
---------------------------------------------------------------------------------------------
 Алан Е. Майєр «Невдача».
 Я прокинувся від жорстокого болю в усьому тілі. Я відкрив очі і побачив медсестру, яка стоїть біля мого ліжка.
 - Містер Фуджіма, - сказала вона, - вам пощастило, вам вдалося вижити після бомбардування Хіросіми два дні тому. Але тепер ви у госпіталі, вам більше нічого не загрожує.
 Ледве живий від слабкості, я запитав:
 - Де я?
 - У Нагасакі, - відповіла вона.
 ------------------------------ -------------------------------------------------------------
Роберт Томпкінс «У пошуках Правди».
Нарешті в цьому глухому, відокремленому сільці його пошуки закінчилися. У старій хатинці біля вогню сиділа Правда.
Він ніколи не бачив більш старої й потворної жінки.
- Ви - Правда?
Стара, зморщена карга урочисто кивнула.
       - Скажіть, що я повинен повідомити світу? Яку звістку передати?
Стара плюнула у вогонь і відповіла:
- Скажи їм, що я молода і красива!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий