среда, июня 21, 2017

Абетка, що вчить любити українське

Письменниця та дизайнерка Юлія Сирих створила для дітей «Рідну Абетку» − книгу про Україну, любов і родину, про дівчат та козаків.

Вона пише змалку. У 12 років написала свій перший вірш, а потім поринула в прозу. З появою власних дітей у неї виникло бажання творити і для них.


«Я мріяла про книжку, де літери будуть пов’язані з глибоким змістом, дійсно українську, книжку, через яку я зможу навчати своїх дітей. Так народилася ця абетка-читанка, сповнена мого відчуття, мого бачення України. Моя Україна різна − святкова та повсякденна, традиційна та сучасна. Усю любов до своєї країни я вклала до цієї абетки й сподіваюсь, ви відчуєте це також», − розповідає Юлія Сирих. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий