пятница, июля 31, 2015

Автору романів про Гаррі Поттера - 50

  31 липня 2015 р. виповнюється 50 років від дня народження популярної британської письменниці Джоан Роулінг, відомої під псевдонімами Дж. К. Роулінг і Роберт Гелбрейт. Історія її життя  у багатьох відношеннях нітрохи не менш чарівна, ніж історія створеного її фантазією юного чарівника. Довга смуга невдач, серія відмов від різних видавництв - все це не завадило Роулінг перетворитися на одну з найвідоміших і багатих жінок світу за порівняно невеликий період часу.

  За п'ять років письменниця пройшла шлях від життя на соціальну допомогу до статусу мультимільйонера, причому більшу частину своїх доходів вона витрачає на благодійність, боротьбу з бідністю і хворобами. Вона змогла відновити ринок дитячої літератури як у Великобританії, так й в усьому світі, зробивши цю літературу предметом загального інтересу. Її книги про Гаррі Поттера стали найбільш продаваною серією книг і основою для найбільш касової серії фільмів в історії кінемотографа.


   «Всі ці роки я робила тільки одне - дозволяла собі бути маленькою дівчинкою, яка робила те, що говорить і відчуває її серце. Тому, якщо під час роботи моє серце сміялося, то я знала, що потім, читаючи мою книгу, будуть сміятися мої читачі, якщо моє серце плакало, то будуть плакати і вони. І ви знаєте, саме це виявилося головним секретом мого успіху і того, що Гаррі Поттер став улюбленцем такої величезної кількості дітей і дорослих по всій землі».
                                                                                               Дж. К. Роулінг


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий