суббота, августа 15, 2015

Відомі письменники, які не мали спеціальної освіти

Багато хто вважає, що ключ до успіху - наявність вищої освіти. Але це не зовсім так. Для того, щоб твоє ім'я увійшло в історію, необхідні, передусім, талант, величезна праця, сила волі, ну, і, звичайно, певна частка везіння. А освіта? Володіючи такими якостями, людина може досягти успіху і без неї. Не вірите? Переконайтеся на прикладі відомих письменників.


Рея Бредбері у всьому світі визнають як класика наукової фантастики, але ж він закінчив лише середню школу і знайшов інший шлях саморозвитку. «Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної сім'ї. Грошей у нас не було, так що я ходив у бібліотеку. Три дні на тиждень я читав книги. У 27 років замість університету я закінчив бібліотеку», - говорив письменник.

Шарлотта Бронте вчилася в школі для духовенства. Ось яка записка була зроблена її гувернанткою при вступі 8-річної дівчинки до школи: «Пише нерозбірливо. Не знає нічого про граматику, географію або історію. В цілому розумніша для свого віку, але нічого не знає систематично». Ніякої іншої  освіти письменниця не отримувала, але її романи досі читають з великим задоволенням.

Ернест Хемінгуей закінчив лише середню школу, де дебютував як письменник в невеликому шкільному журналі «Скрижаль». Але, тим не менш, відсутність спеціальної освіти не завадило йому стати класиком світової літератури і лауреатом Нобелівської премії.

Джек Лондон навчався в Каліфорнійському університеті, але через відсутність коштів був змушений залишити навчання. Його багатогранний талант приніс йому всесвітню славу як автору пригодницьких оповідань і романів.

Михайло Шолохов закінчив 4 класи гімназії. Залишити навчання був змушений через війну. Але письменницький талант взяв своє. Твори письменника, за які він був удостоєний Нобелівської премії, складають безцінну частина національного літературного надбання.

Олександр Дюма не мав освіти, але, володіючи прекрасним почерком, вступив на посаду до канцелярії при герцогу Орлеанському. Багато читав, відвідував театри, шукав усілякі шляхи самоосвіти. Це, напевно, і допомогло йому стати одним з найпопулярніших  французьких авторів.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий